Dragon Ball PBF

Polski PBF oparty o uniwersum Akiry Toriyamy. Wyobraźnia twym limitem!
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Eiji
Admin
avatar

Liczba postów : 19
Join date : 02/11/2017

Karta Wojownika
Rasa: Ziemianin
Punkty Życia:
70/70  (70/70)
Punkty Ki:
36/36  (36/36)

PisanieTemat: Umiejętności   Pon Lis 06, 2017 11:38 am

Spis umiejętności postaci. Jedne mogą zostać wybrane na starcie a inne można zdobyć TYLKO podczas przygody.

Absorpcja [Startowa]
Opis: Posiadasz zdolność do wchłaniania innych żywych istot, w celu zwiększenia swojej mocy. Majini posiadają tę zdolność wrodzoną.
Bonusy Techniczne: Możliwość absorpcji pokonanych lub osłabionych przeciwników (pod warunkiem, że są żywi). Dodatek do mocy ustala MG.
Wymagania: Brak.

Anatomia
Opis: Posiadasz znajomość budowy ciała i wiesz gdzie celować, by zabolało, nawet jeśli cios będzie bardzo lekki.
Bonusy Techniczne: Większa szansa na trafienie krytyczne
Wymagania: Odpowiednia nauka (opisana w historii)

Biegłość w Broni Białej
Opis: W walce używasz broni białej. Może to być miecz, włócznia, a nawet sierp. Wyróżnia się różne stopnie wtajemniczenia:
Uczeń (Na start nie można wybrać wyższej!)
Do tej pory używałeś ostrzy tylko w kuchni. Teraz dowiedziałeś się jak odbierać nim życia, choć daleka droga przed tobą. W każdym razie umiesz machać bronią na tyle sprawnie, by samemu się nie pociąć...
Zaawansowany
Gdy podstawowe wymachy opanowane, czas wejść poziom wyżej. Miecz przestał ci ciążyć i wreszcie ujmujesz go w jedną dłoń, a co więcej walczysz w ten sposób dużo sprawniej.
Ekspert
Twoja szybkość i precyzyjność ciosów gwałtownie wzrosła. Potrafisz nawet przesłać trochę Ki, w celu wzmocnienia ataku lub wykonania jakiejś techniki.
Fechmistrz
Twój fechtunek nie ma sobie równych. Ścinasz przeciwnika zanim ten zdąży jakkolwiek zareagować, a twoje ruchy wydają się być nierealne.
Bonusy techniczne: Dodatkowe modyfikatory w walce bronią białą (ustala MG)
Wymagania: Treningi Smile

Biegłość w Walce Wręcz
Opis: Potrafisz walczyć gołymi rękoma. Wyróżnia się różne stopnie wtajemniczenia:
Uczeń (Na start nie można wybrać wyższej!)
Podstawowe ruchy, chwyty, dźwignie i postawa bojowa oraz garda. Opanowałeś podstawy walki wręcz, więc wiesz jak się bronić i atakować.
Zaawansowany
Twoje reakcje podczas walki powoli zamieniają się w odruchy. Znasz dużo większą gamę ruchów i sprawnie wykorzystujesz je w walce. Twoja garda również zyskała na stabilności.
Ekspert
Unikasz i parujesz odruchowo. Świetnie kontrolujesz sytuację na polu bitwy, twoje ruchy zyskały na sile, a garda jest wręcz fenomenalna. Nawet silniejsi wrogowie mogą mieć z tobą problemy.
Mistrz
Niczego więcej nie możesz się już nauczyć. Do perfekcji opanowałeś walkę i nic cię już w niej nie zaskoczy. Nie tylko twój atak i obrona są skuteczne, ale potrafisz również skierować siłę przeciwnika na niego samego.
Bonusy Techniczne: Bonusowe modyfikatory podczas walk (ustala MG)
Wymagania: Treningi Smile

Dynamiczny
Opis: Posiadasz nadnaturalnie szybki refleks i biegasz bardzo szybko, a te umiejętności rozwijasz w nadludzkim tempie, dzięki czemu na polu bitwy jesteś niemalże niewidzialny. Tej umiejętności nie da się zdobyć podczas przygody.
Bonusy Techniczne: Bonusowe modyfikatory podczas prób związanymi z szybkością (ustala MG)
Wymagania: Brak

Kontrola Transformacji (Nazwa Transformacji)
Opis: Dzięki długiemu treningowi opanowałeś swoją transformację do perfekcji, przez co nie pobiera już ona nawet krzty Ki. W ten sposób możesz używać danego wzmocnienia do woli. Tę umiejętność można zdobyć tylko podczas przygody.
Bonusy Techniczne: Brak kosztów transformacji.
Wymagania: Długi trening (ok. rok) polegający na medytacji w danej formie.

Kreacjonista
Opis: Opanowałeś sztukę zaawansowanej kontroli Ki, przez co formowanie bardzo skomplikowanych kształtów, a i manipulacja użytą energią przychodzi ci z dziecinną łatwością.
Bonusy Techniczne: Możliwość tworzenia skomplikowanych form Ki (np. broni) i łatwość kontrolowania nimi.
Wymagania: Siła Woli > 30

Niewykrywalność
Opis: Tak wprawiłeś się w maskowaniu Ki, że robisz to już odruchowo, a często wręcz pasywnie. Można powiedzieć, że jesteś niemalże niewykrywalny. Androidy posiadają tę zdolność jako wrodzoną!
Bonusy Techniczne: Łatwość w maskowaniu Ki (Prawdziwa niewykrywalność tylko u Androidów)
Wymagania: Siła Woli > 35

Próżniowiec (Startowa)
Opis: Ni chłód, ni jakakolwiek inna atmosfera nie stanowią dla ciebie żadnego problemu. Stąd potrafisz dostosować się do każdego miejsca - nawet próżni kosmicznej. Tej umiejętności nie da się zdobyć podczas przygody.
Bonusy Techniczne: Możliwość przeżycia w próżni kosmicznej, odporność na warunki klimatyczne.
Wymagania: Brak

Wyczuwanie Ki
Opis: Niektóre istoty potrafią wytrenować coś w rodzaju szóstego zmysłu - wyczuwają pobliskie Ki. Nie potrzebują zatem Scouterów, które skanują okolicę w poszukiwaniu Ki.
Bonusy Techniczne: Posiadanie szóstego zmysłu
Wymagania: Siła Woli > 15
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://dbpbf.forumpolish.com
 
Umiejętności
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ability- umiejętności pokemonów
» 002. Statystyki i umiejętności
» Zasady i opisy genetyk
» Frau
» Umiejętności, Kryształy i Moce

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball PBF :: Regulamin i Mechanika Gry :: Umiejętności-
Skocz do: